Kereta

Tuesday, January 6, 2015

Water Vending Machine - Sharing Knowledge dan Story Behind The Since (Kongsi Ilmu dan Pengalaman Bagi yang Berminat)

Saya merupakan seorang penjawat awam yang telah menjalankan bisness water vending machine sebagai partime pengusaha vending machine (bukan penjual mesin) selama kurang lebih 4 tahun.

mempunyai lebih dari 10 mesin dari pelbagai suplier dan mempunyai company sendiri.Setelah agak berpengalaman dalam bisness ini saya ingin berkongsi ilmu,pengalaman dan on site training dengan sesiapa yang berminat untuk memulakan bisness ini secara partime/fulltime.

Anda boleh menimba ilmu dan melawat ke mesin2 saya pada hujung minggu.anda juga dapat merasai/mengikuti senang susah pengendalian mesin ini sebelum mula menceburi bidang ini.

Selalunya para penjual mesin akan bercakap mengenai segala yang manis sahaja tentang mesin mereka.Jadi bagi merungkaikan perit jerih perniagaan ini saya sudi berkongsi apa yang patut.

objektif saya adalah untuk menambahkan network dalam bisness ini dan mewujudkan bisness hiliran dari perniagaan ini.(bukan jualan mesin).Selain itu dapat mengurangkan saingan (tapak) dan membantu para usahawan baru yang berminat menceburi bidang ini tanpa dipengaruhi oleh janji manis supplier.

Boleh menghubungi saya jika berminat.

wan-012-7292850.(call/wassup/sms)

untuk perkongsian penuh sila lawati:

http://www.majalah.com/?classified:water-vending-machine-sharing-knowledge-dan-story-behind-the-since-kongsi-ilmu-dan-pengalaman-bagi:9R7NSH7CD9

No comments:

Post a Comment